2004年6月4日星期五

而家係晚上九點幾, 好難得咁早寫日記. 昨晚又食檸檬. 連 1083 都出埋, 真係利害. 之後和 vincent 談了一會才睡覺.

昨日 vincent 唔知係咪想串我. 送了首歌給我. 歌詞如下

未如願相戀 便學習單戀
談情如跳舞 間中轉個圈
從來未放棄嘗試
最大志願 也不管這過程多麼辛酸
縱使尋常地又失戀 
學習未會完 直到有一天
內心等到美麗大團圓
若快樂太少但太多兜轉
從來未厭倦 從來未間斷 直到你走遠

今日聽了很多次, 唔知我仲要學幾耐. 另外亦聽了 aiko 的 one more time, one more chance. 無歌詞, 但歌名已經夠哂.

今日做了兩題 ACM, 455 Periodic Strings 使用上次 lee hang 講的方法, 10608 Friends 直接的用 union by size 就可以, 完全無難度. 之後睇左陣 Introduction To Algorithm, 重溫了一些 graph.

去左接 hello kitty 放工, 陪埋佢返屋企. 聽完佢訴苦, 就到佢聽我訴苦. 返屋企時係西鐵諗諗下, 無左個四年的女朋友, 多左個識左九年又極度了解我的好朋友...都算係咁 la...希望佢返工唔好再咁辛苦 la.

唔知今晚會唔會又食檸檬呢?

又做多條 acm, 10602 Editor Nottobad, 一開始諗左個要 O(n^3) 的做法, 跟住在 forum 睇到一個快很多的方法. 一次 accept. 今日幾次 submit 都係一次 accept...唔通 d 女仔唔 accept 我, acm accept 我? 如果比賽都係咁就好了.


5 則留言:

YEE 說...

"唔通 d 女仔唔 accept 我, acm accept 我?"

這大概是"mike奇想"?!

VK 👦 說...

有冇食檸檬?

Darth Mike 說...

又食左.

VK 👦 說...

真係咁好食咩?

Darth Mike 說...

你估我好想食???