2004年6月5日星期六

昨晚決定了一些東西, 心情立即好了很多. 睡得很好, 不過訓醒後始終都係有 d 失落的感覺...

起身後去了油麻地更換有線的搖控, 之前的壞了. 之後去左家姐屋企幫佢整電腦, 完全唔識電腦的我當然又係整唔掂, 跟住問 lee hang 借左隻中文 win xp...

今日下午是 acm training, 值得紀念, 今次 summer training 第一次係堂上做到題目. 10009 All Roads Lead Where?, 這是一條玩野題目, 明明只係勁簡單的用 bfs 就可做到的 shortest path, 又係度講埋哂 d 咩 level....同 sam 討論一陣之後, 重諗住可以用 level 加快 search 的時間, 等我重真係走去用 bfs 計左 d level 先...點知之後無用到 d level 去 search, submit 後都係 0.00s accept. 得個攪字.

今晚和 vincent 講了我決定唔再玩那個遊戲, 實在玩唔起, 可能我太認真了. 祝你好運

今晚又睇"我的野蠻女友", 都應該睇過 6,7 次了...次次睇都想哭. 郭在容真的好利害...好想睇野蠻師姐

4 則留言:

VK 👦 說...

決定左咪好lor...哈哈

Patrick LEE 說...

恭喜你...解決左個心魔...

Darth Mike 說...

最後發現是我還需要繼續學習.

YEE 說...

人生根本就是要不斷學習~