2004年6月6日星期日

剛剛睇完第 n +1 次我的野蠻女友. 陣間去燒野食.

燒完

今次有好多人去燒, 有理由估計係中學畢業後最齊人的一次. 一如以住, 我都係由頭燒到尾. 個口未停過. 今次仲有生日蛋糕和香檳飲. 不過我分唔到蛋糕食. 楊小姐, 請不要再問我那個問題.


近日對人與人之間的距離有了一些感觸, 有兩個人在這數日內都以好遠來回答我的問題. 香港都唔係好大者, 這些好遠是表示他們內心的細小還是暗示我們心靈之間的距離 ?

今朝一早起身就食了兩次 wrong answer, A Flea on a Chessboard, 看似很簡單的題目, 但我似乎是用了一個很慢而且是錯的 Algorithm.

3 則留言:

YEE 說...

點觲係n+1 ar???

Darth Mike 說...

因為昨日睇第 n 次睇我的野蠻女友, 所以今日係第 n+1 次.

VK 👦 說...

n+1咪又係n...=.="