2004年6月18日星期五

一起身就聽了迷幻沙灘的原聲大碟. 推介以下幾首

  • Moby - Porcelain
  • Underworld - 8 ball
  • Sugar Ray - Spinning Away
  • UNKLE - Lonely Soul

午飯後正開始找尋 jazz 的音樂, 目標是 Billy Holiday 和 Louis Armstrong. 陣間講下邊隻好聽.

又睇多集猿人襲地球, 真係幾好睇. 呢排日日睇, 就快發夢會見到 Cornelius 同埋 Zira. 真係幾喜歡 Cornelius 呢個角色, 很和平的學者. 難怪小山田圭吾都自稱 Cornelius.

成日都無做過 d 咩有意義的事, 只係搵下歌, icq, 睇書. 成個下午都係聽 d 舊歌, 連 vincent 都話我變左老人家...不過唔理佢講咩了...真係好正...大熱天時聽 metal 只會令我更熱...聽下 d 慢慢的, 舒服的歌好過 la...以下幾首是今日新加入的. La Vie En Rose 和 Smoke gets in your eyes 都係十分正...

  • Louis Armstrong - Fly Me To The Moon, A Foggy Day, La Vie En Rose
  • Billy Holiday - Smoke gets in your eyes, Dream A Little Dream Of Me
  • Nina Simone, Billy Holiday & Ella Fitzgerald - Solitude

4 則留言:

Patrick LEE 說...

我都係過老人家的生活...haha

Darth Mike 說...

我地而家好似個個都退哂休咁...

heilly 說...

成世都可以咁hea就好lor~~~
老人家d taste都幾好ar~~~

Darth Mike 說...

係 la...我一向都咁 hea...第日番工都唔知點算...