2004年6月19日星期六

昨晚意大利終於肯以加度素和派路打正選, 前面卡斯辛奴搭韋利和迪比亞路, 因為有兩個勁中場, 彭路基和森保達可以不繼助攻出波俾韋利. 從未見過意大利可以攻得咁勁. 卡斯辛奴先入一球...之後唔知意大利想點...換走卡斯辛奴, 加度素和迪比亞路. 完場前被追成平手...pkau 今次 euro 第一次贏波

一起身聽了 Beastie Boys 的 Hello Nasty, 這隻碟而家好少聽, 但絕對對我有很大影響. 跟住詳細睇了 Graham's Scan 和 Jarvis's March. 準備再次挑戰.

下午睇了猿人襲地球的第四集, 我就快變成猿人. ape shall never kill ape. 之後係咁聽 Metallica 的 Master Of Puppets, 真係好正的一隻碟. 又放了三隻碟上 yahoo

收檔時有張單吹走了...攪左勁耐. 今日好早食飯...而家屋企得返我一個...

晚上再戰 convex hull, 原本諗住就咁用 Graham's Scan 做, 但始終都係想用自己個個方法...之後試左陣醒起係 acm forum 有條友 reply 左我一條成年前 post 上去的問題, 佢俾左勁多 test cases 我, 一試之下, 原來只係在 output 度有少少錯. 但係其實我已經唔記得個 program 係做 d 咩同點做...跟住係 output 個度轉左少少...submit...天...我攪左一年的題目就咁 accept 了...586 Instant Complexity 就咁成為我的第 99 acm 題目....不過唔駛諗 la...我的第 100 題已經預左俾...

以上內容其實係我第二次打的...因為之前錯手 delete 哂...部份內容和原本係有出入...不過都無所謂 la...

沒有留言: