2004年6月20日星期日

昨晚睇捷克對荷蘭, 很緊張. 一開波荷蘭就領先兩球, 捷克不斷狂攻, 最後追番 3 球, 勁! 今日天氣很好, 去東涌釣魚.

  • Guns and Roses - Appetite For Destruction

下午一點和 lee hang, joe j, vincent, yee 一齊在東涌地鐵站隻合去釣魚, 在東薈城見一名很靚的姐姐. 之後在 lee hang 的領導下行了一段路去了第一個釣魚的地方, 那是一個給貨船使用的碼頭仔, 唔係好肯定係咪叫白沙咀. 我釣了一條超細條的魚毛. 他們都釣到幾條魚毛...之後因為有船埋岸, 我地轉戰第二個釣場.

又在 lee hang 的領導下, 我們去了東涌碼頭繼續釣魚, 我在餵了一陣魚後已經無再釣, vincent 成為泥"魚孟"王, 一來就釣左幾條泥"魚孟". lee hang 都釣到一條. 其他人就全程餵魚和殺蟲. 我在飲了兩支氣水後, 便坐在碼頭小睡一會. 其他時間我也是在玩相機, 有 joe j 的半格機, dc 和我的四格相機. 部半格機好似幾好玩. 釣魚期間, 有人送了一條算幾大條的魚給我們. 仲教我地點幫條魚解魚勾, 真係好人. 之後我地 hea 到六點幾就離開現場. 走之前將釣到的魚和人地俾的魚放番落海.

番去東薈城清潔一輪, 再睇多個靚姐姐一次. 正. 之後儀姐姐就走了. 我地四條友就坐地鐵去尖沙咀. 在尖沙咀食了巴西燒烤, 勁飽. 之後在尖沙咀行來行去陪 joe j 買禮物. 但其實那時已經差不多 11點, 大部份商店都關門了...行下行下, 仲落起大雨. 之後再行了一會後, 便由唯一有雨傘的 vincent 護送明天要返工的 joe j 要搭車, 而我在 lee hang 打算向另外兩個避雨的女途人搭訕. 但行動最後並無進行. 另一邊的 joe j 和 vincent. 他們似乎在勁大雨的環境下等一架唔會出現的巴士. 我和 lee hang 就搵地方避雨. 在攪了接近一個鐘, vincent 無人性地放棄了 joe j, 和我們相約在 hmv 下面的 m 記, 我地三個人就咁坐係 m 記 hea 了二個鐘, 席間 vincent 和 lee hang 講關於他們做 kfc 時的趣事, 我就訓下聽下...

等到過左兩點, 我地就冒雨去搵間 bar 睇波, 之後去了寶勒巷一間新開的 bar. 呢間 bar 絕對係黑店, 得好少人. 加埋我地都唔夠 15 個客人, 開波前仲有一對男女係咁走哂音地唱歌, 仲要一路都好有台形咁唱...我個位仲要係望到正, 避無可避. 算. 到開波, 出哂事, 無聲. 雖則我唔係咁掛住有線 d 講波佬, 但係都唔係咁想全程聽住容祖兒唱歌咁睇波, 半場時, 有 d 人因為頂唔順而走了. 幸好. 下半場開波無耐便有番聲, 有理由相信, 之前無聲是因為條線無整好...有聲後, 即係正番哂. 講番場波, 係西班牙對葡萄牙. 葡萄牙一定要贏先可以出線, 我賽前睇好葡萄牙, 因為有 deco, cr7 做正選. 開波後, 葡萄牙不斷狂攻, 西班牙得個守字, 個教練又唔知相點, 要摩連迪斯做後備...下半場無耐, 葡萄牙就入了一球, 西班牙先叫做開始識攻, 在 80 分鐘先換入摩連迪斯. 但可惜為時已晚, 其實兩隊後段有幾球都差 d 可以入. 不過最後都係 1:0 完場. 西班牙玩完.

之後我坐亡命小巴番屋企, 平生第一次用 10分鐘行完整條屯門公門. 如果唔係開頭未上公路前要上客和番到元朗入油...真係半個鐘都唔駛...諗起都重有 d 驚...番到屋企 father mother 已經落了街開檔.

1 則留言:

mcc 說...

如果魚係多既,可以用魚勾勾佢地上黎...
我唯一一次成功都係咁勾番黎..