2004年6月21日星期一

今朝六點先訓, 九點鐘有人來整窗框, 十點鐘有人打電話來, 十一點正式起身...

食飯後寫了昨日的日記, 睇了小小Weave a neural net with Python, 基本上都係唔知做咩.

四點因為對某人極度失望而傷心, 後期想通自己一直都是一個 loser, 睇化了便在五點開始午睡至七點, 之後便收檔.

飯後和 kk icq, 他說從我的日記睇得出我對女朋友會幾好...真係勁, 咁都俾佢睇得出. 不過有咩用...

晚上正和很多人 icq, 正在計劃明天的行山大計, 希望好天 la

無可奈何, 今日我都要寫 theme song.

  • Beck - Loser

不過其實呢首野我都唔係咁鐘意, 只係見個歌名幾 match. 我今晚聽了最記得的是

  • Guns And Roses - Paradise City
  • Dream Theater - The Spirit Carries On
  • Frank Zappa - Happy Together

沒有留言: