2004年6月22日星期二

很喜歡在 How to Master GNU/Linux in 20 steps 的第八個 steps, "Realize that all operating systems suck, just some do more than others." 對於 os, 雖則在考試時尚算考得不錯, 但我自覺對 os 都是不太認識, 可以算是幾失望的一科. 並沒有學到甚麼有用的東西.

朝早醒神音樂, G3 - Live In Concert

下午一點和 pkau, joe j, lee hang, vincent, yee, 在鑽石山地鐵搭車去西貢行榕北走廊, 在頭半段路, 一直都是在山谷中行, 見到勁多蜘蛛, 係超勁多. 行兩步就有幾隻...我地亦以紙巾, 石頭, 樹枝等去進行破壞. 幸好今日陰天又無咩雨, 不過開頭無咩風, 勁熱. 行左約一小時, 我已經差不多就快死...之後在不斷進行休息及過了上山一段後, 在鬼門關回來. 但我在下山時亦整親左腳, 幸好無咩事. 行多陣就無哂事.

路經一個山澗, 睇見有人在游水, 真係有勇氣, 幸好我們沒有在上流進行任何排泄行為...之後離開山路, 在榕樹澳食左 d 野, 之後沿馬路向西沙公路行了差不多 1.5 小時, 沿馬路望見海邊的魚排, 風影很靚. 去到水浪窩便搭車去西貢. pkau 就走先.

去到西貢, lee hang 不愧係 eric 的同事, 又係咩路都識的, 帶我地去了食泰國野. 食完在西貢市海邊行了一陣, 在西貢碼頭 hea 了一陣, 吹吹風. 很正. 在離開西貢前, joe j 突然做出一些奇怪行為, 跳左落去一個水池, 成為腳都濕哂...之後 joe j 和 vincent 搭車返沙田, 我, lee hang, yee 就坐返車出鑽石山. 我非常唔好意思地成為電燈膽.......之後就坐巴士返屋企...

現在正在聽 vincent 在台灣買的 Labyrinth - Labyrinth. 勁正. 在 yahoo 用 $20 bid 了 suede 的 dog man star, 雖然而家已經好少聽呢類音樂, 但 $20 真係忍唔到手...

5 則留言:

Patrick LEE 說...

Joe J 真是一個經典,我笑到呢家。

電燈膽?講清楚好wor!

Darth Mike 說...

經典中既經典.

heilly 說...

電燈膽!? 鬼馬la Patrick你~~~ ^^

Darth Mike 說...

估唔到妳都咁得閒睇番我呢幾日 d 日記, 我都睇緊妳的日記...Lee Hang 真係幾鬼馬架...

Patrick LEE 說...

唉...俾人老屈~