2004年6月24日星期四

中午睇了一陣檔, 食飯後無做過咩有意義的事...今晚和 lee hang, vincent 睇波

實在太正了...邊度搵

但這並不是我最喜歡的類型...還是低能一點比較好...

在圖書館借了兩本書, 一本是 mcc 介紹陳之藩的"劍河倒影", 另一本是村上春樹的故事加佐佐木 MAKI 的圖晝的繪本 "羊男的聖誕節" . 在飯前睇了 30 多頁"羊男", 故事大約是一個羊男因為在聖羊祭日(24/12)食了一樣有洞的食物(甜甜圈)而受到詛咒. 羊男不再是羊男, 所以不能作出羊男音樂. 而解咒的方法是要掉進一個在"聖羊人上傳"內有列明大小的洞...

村上春樹的故事總是那麼無聊, 畢竟也是一本繪本, 今次的看來比較正常. 村上春樹的短篇是比長篇好看, 因為更無聊. 好像"遇上 100% 的女孩"和"電視人"等, 根本就是無聊到不能相信的故事...但就係因為咁無聊的故事, 我在中四開始次次去圖書館或書店, 都總會看看他的書. 中四時和阿雞一齊坐的日子就睇得最多, 那時阿雞, 何小姐和我絕對可以組成"堂上課外書研讀會".

終於睇哂猿人襲地球, 相信最感動的不是我, 而是阿雞, 我終於用多於半年時間睇哂問佢借的六集猿人襲地球...不過佢做得好心多係有好報的, 如果唔係點會成日羸波...

說時遲, 那時快. 已經睇完"羊男的聖誕節"...好坦白咁講, 從未睇過一個咁正常的村上春樹故事...

2 則留言:

Patrick LEE 說...

我睇過村上春樹ge 海邊卡夫卡,睇完都唔知講乜。

但有一個讀中文ge朋友,睇到勁開心。

Darth Mike 說...

我無睇過海邊的卡夫卡, 對近年他的作品都提唔起興趣...太正常了...