2004年6月15日星期二

話說昨晚 joe j 問了 kiki 那些是咩歌, 得知是小野麗莎和 Antonio Carlos Jobim. 完全唔知係咩. 搵了幾首 Antonio Carlos Jobim 的歌來聽, 正爆. 極力推薦 The Girl From Ipanema 和 Black Orpheus. 很有懶洋洋的感覺...原來 kiki 都鐘意聽 trip hop 野, massive attack 同 portishead 都鐘意, 真係識貨之人

昨晚睇的是意大利對丹麥, 意大利竟然唔出派路同加度素...出了 C 辛尼迪和另一個全場都失了縱的柏路達...最後打和收場. 之後我無睇的瑞典對保加利亞就五比零...早知睇埋先訓 la...

一早八點幾就因為被大雨打醒了, 之後再訓發夢夢見自己去了北京, 看見兩個民運份子被捉去接受黨的再教育, 之後站在天安門附近一個有錢人家的後院, 看見數隻很聽主人話的西洋狗 (真係狗, 並無暗示任何人), 還有那些很黃的陽光...一個革命味道很強的夢.

終於睇哂張五常的 "科學說需求", 就像發了一場夢. 還了後借了一本給中學生睇的幾何學書 "趣味幾何學". 終於找到我的 3G. Graph + Geometry + G 字頭 L 字尾中間一個響音.

下午午睡時給陳警員電話叫醒, 落了街食下午茶, 和他吹了差不多兩個鐘水. 原來佢已經去了thailand 四次, 真係正. 更用了他的沙灘相做 wallpaper.

回家 hea 了個多小時後便和 cwk 去睇 "野蠻師姐". 雖然個古仔慘過"我的野蠻女友", 但我無哭. 最後更變成一部鬼戲 郭在容選的歌始終都係咁正, x japan 的 tears 很正. 女版的 Knocking On Heavens Door 都很到位. 睇完戲同佢去食野, 個侍應叫佢做靚姐, 爆笑

YAHOO MAIL 增加了功能, 有以下數點 :

  • 增大電郵儲存量 - 由現在的儲存量增大至 100MB
  • 增大每封郵件傳送大小上限至 10MB
  • 更簡潔易用的介面設計

一 d 都覺個介面有幾易用...容量增加了十分好. 之前最多只可傳送 3MB. 今次似乎都是為了對抗 GMAIL 而增加功能

Air 似乎不太滿意自己這個名, 但在我提出了另一個名後, 她都是叫我繼續用 air...

4 則留言:

Patrick LEE 說...

極力推介張五常ge "驚回首,感慨話千年"。

係我第一次睇佢ge作品,我覺得勁有pt。

heilly 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
heilly 說...

野蠻師姐係假如愛有天意+野蠻女友~~~
都唔明d韓片點解下下要個主角死...好地地

Darth Mike 說...

Thx, Patrick.

係 la, 都唔明點解成日要人死...不過個男主角好似一開始就知道自己好快會死咁...