2004年6月14日星期一

發現兩個幾有用的 linux 指令 - which, ldd. which 的用途是找一個指令的位置. ldd 是找個別程式或程式庫所依賴的共享程式庫.

昨晚法國在睇高一線下對戰英格蘭. 法國估有大部份主動, 但英格蘭的防守十分強勁. 更由林柏特先入一球. 英格蘭入波之後轉打 901 戰術. 法國點攻都無用. 但在補時的時侯, 施丹以一球罰球和十二碼令法國反勝. 正如伍晃榮話 "對唔住, 老套D都要講個四個字 -- 波係圓既". 不過我覺得今場英格蘭真係打得幾好了, 守得唔錯. 朗尼真係夠哂勇, 中場幾個都幾好, 下半場有埋夏格維斯, 防守力更強...可惜...

之後訓了五個鐘就開始睇 nba 總決賽第 4 場, 真係唔駛講野, 活塞完全技術性擊倒湖人. 湖人的所有戰術, 活塞都有應對的防守. 活塞的 Prince 真係勁...打法和帝王的舉手王絕對一樣...防守, 快攻走位等都係...連個樣都有 d 似...只係無舉手...金塊的甘比都係呢類人


下午找了一題 online judge 的 convex hull 來做, 試了很多 test data, 題目的, 在 forum 的都試過無錯...但係 WA...唔通我個算法真係錯...應該最多都係我的 implement 錯...算了...都係睇哂 "Introduction To Algorithm"入面講個兩個搵 convex hull 的算法先再做...

睇東 touch 發現原來 Beastie Boys 出了新碟, 聽了一首, 真係少了 dj scratching...成首都係 rapping 和一些簡單的 sampling. 很 lofi 的 hip hop. 少了 scratching, 即係聽少了 Mix Master Mike 的表演...不過係訪問入面, beastie boys 成員話 MMM 近排正積極地玩 SPEED METAL...唔通真係叫阿 MIKE 個 D 都係咁精神分裂...

今晚發現了一件勁有趣的事, 其實我一直都好想知個陣時返去做 SEP 時 kiki 所聽的是咩歌. 那些好似是一些很柔很輕的音樂...原來 joe j 都好想知個 d 係咩...唔通我地係做 SEP 時聽上癮??

一路寫日記時, 一路和很多人 icq, 更和 air 鬥多人, 當然, 我又唔係 air, 點夠佢多. 做唔到 The Game Of Air 的 server. mcc 頭先打來問我係旺角點返屋企...這類問題, 當然係交由神攪掂

今天寄出了一張 cd (beck), 星期六在 yahoo 賣出的, 之後再放了五隻碟上去, 現在總共有 13 隻 cd 正在出售

沒有留言: