2004年6月10日星期四

昨晚和 miss air 玩 the game of air 玩到差不多三點, 睇了她的台灣相, 她真係好喜歡做某動作...她整左個無重直髮, 唔通真係想做 air...她好似有少少進步, 昨晚二小時內有 58 個 message

今朝一起身諗住全心狂做 acm, 第一題是昨日 sam 做到的 10226 Hardwood Species, 低能的我在 coding 時不斷出錯...code 了很多小時才 submit, 點知, TLE, 之後轉了很多種方法去做, 也是 TLE. 試過的分別有 stdlib 的 bsearch(), memcpy(), 自己寫的 insert, bsearch...全部都係 TLE. 全部的死法都是類似的, 也是在 ~2s 開始run 第五個 test cases, 但在 10s 內都不能完成...其實我應該一早發現這點...很明顯...這不是我的 algorithm 慢...而是個 program run 完唔識停...但很可惜, 我在第一次 submit 後的 5 小時, 才想到這致命的問題...真係勁唔掂...俾個 input format 玩了一整日...幸好, 最後, 總算 accpet 了...

睇番 d record...原來計埋被 rejudge 後由對變錯那些題目, 我已經做了 100 題...不過...又點可以計埋 rejudge 個 d...希望快 d 到達真正的 100 題.

今日又剪了頭髮, 繼續勁短, 我個 d 都係無重, 短到無重...今次有接近 80% 是自己剪. 剪完之後, annie 重問我係咪洗一次頭長 1mm...真有趣.

沒有留言: