2004年6月9日星期三

昨晚和 vincent 交談了一會, 他說某人 send 了一些野給他, 他又話某人很 stupid. vincent 哥, 唔好扮野了...

今朝一早起身睇 nba 總決賽, 湖人對活塞的第二場. prince 防守 kobe 算真係幾好, 有點覺得 karl malone 和 payton 很可憐, 成為對手攻擊的重心...點知 kobe 始終都係有 d 問題...臨完場入球三分, 攪到要打加時...一開始加時, 湖人仲要狂入波做底埋活塞...不過活塞係湖人主場做到 1:1 已經好好...之後番主場....真係掂硬!!!

今日幫 matt print 了四張紙後, 終於無哂墨了...唔係好想買...整個下午也在無所所事...晚上要 acm training.

今次我的隊員是 sam 和 pkau, 這應該是今次比賽的最終組合了. 這亦是從舊年一開始最早的組合, 但從未試過以這組合出戰...今日的題目很多是數學題, 我們做到最後才由 sam 做到一題. 不愧係廢人隊. 試問我這個狀態...點去比賽

training 之後去了家姐屋企拿了她的 notebook 回家...但正如 mcc 所說, 我根本唔會識整...返到屋企差不多 12:00 才煮了公仔面食...在網上重遇不見多時的 annie 姐 (真人昨日先見完). 交談一會後便閃了人. byebye 都無

剛剛 pkau 跟我說 air 上網了, 我推介她試玩 game of the air. 他應了一下 ok 後便去了訓覺. 真有趣.

4 則留言:

Patrick LEE 說...

"正如 mcc 所說, 我根本唔會識整"

點解咁講?你咁勁!!!

Unknown 說...

^^"
留字~
hahaha~
去我果度睇o下~!!
http://kkhealife.blogspot.com/

Unknown 說...

留字~!!

Darth Mike 說...

YEAH!!!

加左條 link 去你度了.