2005年9月1日星期四

在家看邊個夠我薑, 都幾耐無睇過呢類戲. 正. 唔知呢類戲叫咩名好, 總知就鏡頭剪接勁快, 好多配樂, 超多角色, 關係勁混亂, 暴力, 吸毒, 角色無腦, 有大肥佬, 有行為搞笑既黑幫, 好多刻意制造既有型動作, 超多種族歧視, 更多既係粗口, 通常結局都幾係無厘頭和忽然. 近代最重要當然係迷幻列車, 最暴力及混亂既係落水狗, 拍得較整齊又好睇既有博擊會. 夠薑四小強及危險人物都算係代表作. 港產片都有唔少, 鎗火, PTU, 知法犯法都係表表者, 知法犯法都算係近年一部好被低估既戲, 起碼都有曾志偉及吳彥祖. 當然重有大量既獨立電影及不知名電影.

講番邊個夠我薑, 原來阿雞之前已經買左碟, 早知買佢借. 戲情都幾似導演既舊作夠薑四小強, 都係好多班人, 為左搶一粒勁大粒既鑽石, 打來打去. 有咁亂, 得咁亂. 好多角色, 幸好個個都幾搞野, 都勉強咁分得清, 有型既好有型, 無厘頭既好無厘頭. 不過配樂真係好大聲, 部戲本身又細聲, 所以次次出配樂都驚一驚.

通常我睇完呢類戲都覺得特別開心. 因為覺得個個人都係無無謂謂, ON ON 居居咁.

回校 xdea 會議, 大家的進展也不錯呢, 不過我還是完全幫不上忙呢, 我係大懶蟲~ 之後 ACM 習訓, 大師兄講解功課的解法, 原來上星期六有一題 all pair shortest path 呢, 之前也不發現, 知道後便立即做, 也沒有多聽大師兄的講解了. 雖然以前已經用過 Floyd-Warshall 去做呢類題目, 而且好易寫. 但係我都錯左四次先做到, 不過我竟然做左第六快既人, 真係估唔到, 我都無刻意去加快.

之後食南山, 好耐無食南山了, vincent 也加入和 acm 一干人等一齊食飯. 飯後散水.

沒有留言: