2005年9月2日星期五

繼續九點起身. 睇完報紙及上網後再睡至食飯, 飯後肚痛. 之後去了赤柱, 見到幾條短褲都唔錯, 但係無買. 去左咁多次赤柱, 今次先知有個地方咁八間屋, 幾無厘地咁連續八間一樣樣既屋, 又食泗益西多, 真係好好食! 炸魚飽都好食.

坐左架巴士由赤柱去尖沙咀, 架車環遊港島, 勁抵坐. 行 hmv, 又係特價, 今次發現有 smiths, japan, joy division, dj shadow 既碟, 全部都係 $69, 好吸引, 真係想全部都買哂. 睇影碟, 都係搵唔到求戀期, 阿雞, 你有無求戀期既碟呀? 有就借俾我, 謝.

今日係身邊發現好多排名榜, best of xxx 等東西, 首先是上網看到最佳 50 部獨立電影, 我只看過六部. 然後是巴士上的鈴聲排行榜. 之後是在 hmv 的一大堆 best of xxx 影碟推介, 我竟然睇過接近全部既 best of gangster. 兩個人好得聞咁睇哂所有 best of xxx 有咩戲, 原來我地係每個界別都起碼有一部戲睇過. 生活上有咁多指標推介, 到底重有無自我? 最後買了 DJ Shadow 的 Endtroducing.....

返荃灣食車仔面, 正. 之後行了一間新開既碟鋪, 原來係賣大陸版, 有好多 $25 隻既 dvd live, 搵好耐發現有 Guns and Roses 和 Yngwie Malmsteen, 但係最後都無買到. 完全運桔.

沒有留言: