2006年5月2日星期二

今日一早食完早餐,就和表哥去探七姥。我都好耐無去搵七姥了,早前七"爸"過身,我都無出現。去到坐左陣,佢地兩個老人家以前都好照顧我阿媽一家,又好錫我,所以基本上年年新年我地都必去佢地度拜年。同七姥傾傾下,佢諗起七"爸"時都好傷心,搞到我都勁想喊。其實係人都有生老病死,七"爸"都有差唔多一百歲命,但係我諗起佢都好傷心,更何況係對左幾十年既老伴。所以真係要珍惜身邊既人,給多一些時間屋企人,關心多些朋友,陪下老人家。

之後和獎門人會合,再搵埋其他人,我地終於去報名。報左 23 號去上海加日本團。係銀行中心見到 eric 等人,佢地去澳洲,有米,但係原來佢地連去邊都未諗。

勁感動,獎門人睇完我個故仔後,覺得我寫個學生既心情寫得幾好,勁感動,我最想表達既就係個學生既心理變化,增添左我既自信。

星期四見工。今次是 Yahoo!。

沒有留言: