2006年5月10日星期三

今日為了看信報,早上八點落檔口。全日大部份時間都係屋企,看了數回《水滸傳》和數個《春雨》的故事。下午在家看《梁祝 下世傳奇》,故事感人,音樂亦很不錯。梁祖堯的演出十分出眾,身兼主角及監製的何韻詩真的做得不錯,整個舞台劇都很好。

樓下公園的那幾棵木棉花提醒我季節的轉變,今天滿街都是它的棉花,有些甚至被風吹了入我的家。

昨晚睇了一個減肥電視節目,講一個二百多磅的肥仔減左九十幾磅。節目內容無咩特別,反而係那些減肥專家話個肥仔肥到條腰骨都變左形,一睇之下,發覺自己都好似係咁,仲要 mother 今日都話我個肚肥到個人都企唔直,真係大濟。肥唔係問題,影響骨格係問題,真係做番下運動注意下。

整野食都算係運動。今日整可樂雞翼,網上流傳很多食譜,有些是煮之前先將雞翼用可樂醃一段時間,然後炸/煎,再放回可樂煮;另一些則是先將雞翼飛水,後再炒雞翼,最後加可樂炆。其實大同小異,我採用的方法正是後者,因感覺上此方法較為入味及方便。最後出來的雞翼幾好味,但只有甜味,沒有可樂味,可惜,可能係落多了鹽,把可樂味蓋過了。

晚上收檔前在家看了一個港台節目《藝文部落》,講到一些本地獨立音樂,訪問了幾隊樂隊。我也很久沒有去睇 show 了。

電腦的顯示器出現了問題,畫面肥了,只看到中間的部份。試過拔去電線再插回,但無助。現在看得頭也痛了。唔通真係整定要買新 mon?乘機換埋電腦?

沒有留言: