2006年5月16日星期二

今日試左阿爺俾個兩條 ram,雙面那條用唔到,單面個條用到,但係當與我舊那條一齊用時,便有一條 detect 唔到。不過唔緊要,我原先都是打算俾阿哥的。另外重裝左獎門人那個燒碟機,勁,有得燒碟。

同獎門人去剪頭髮,型,好耐無幫襯人地剪頭髮了。獎門人個頭短左好多呀,細左十年。之後食必勝客,我有一張 $10 現金卷,點知咩都唔用得,到最後要聽日再去食過。

勁聽昨天借的 Beatles 白碟,勁正,編曲與音樂都是一流,正正正。昨天同時借了 Led Zepplien 的無名唱片﹝江湖人稱之為 “IV”﹞,Bossa Nova 之父 Antonio Carlos Jobims 的《Finest Hour》,Massive Attack 的《Blue Lines》和 Miles Davis 現場錄音《Birdland 1951》。正,邊個敢話香港圖書館只係得書?

意甲事件愈搞愈勁。最搞笑都係 AC 個主席,竟然叫人地俾番之前兩年個第一佢地,但係 AC 現在自己都身有屎,據悉如果事件真係屬實,第一之位便會屬於原本第三的國米,波真係夠哂圓。

包以正爵士五重奏。正,真係不能錯過。包以正、Ted Lo 和 Peter Scherr 這個組合之前都曾經睇過,今次更可能係我最後一次用學生優惠既機會。

晚上收到前阿頭 Eric 電話,佢問我幾時可以番工。現在機會都幾大,不過卻失去了去北京的機會。

沒有留言: