2006年6月13日星期二

今日訓到十一點,去完旅行真係特別累,好似訓極都唔夠咁。

起身上網,睇下電郵和過去幾日人地既 blog,加埋過相,攪攪下又幾粒鐘。

今次去旅行我係途中寫左旅行日記,所以都係要搵個時間打番出來。不過通常寫左出來既日記多數都係唔會打番出來,好似舊年既歐洲之旅,日記還是只有硬本﹝hardcopy﹞。

今次旅行都好開心,去左好多歷史名勝,導遊既歷史知識又勁,講極都有。不過我都係比較鍾意自由行,因為我覺咁可以認識個城市多一點。

番到香港,又開始睇報紙、雜誌和書本既生活,有時覺得有點未能消化的感覺。昨晚上機前,在北京首都機場用 19.8 人民幣買了 Peter Lynch 的投資書,真係勁平。

今日攪下個世界杯陣容,我隊波真係勁落後,不過今晚有八位球員上陣,希望可以多分一點。

今晚首場比賽,南韓反勝多哥二比一,不過我持有的三位球員都唔係打得幾好。

沒有留言: