2007年4月30日星期一

會考對於我呢d老人家來講,好似已經係幾十年既事咁,但係年年四至六月就會出現好多會考既新聞,仲要係次次都咁搞野。

今年中文會考作目,條題目叫〈檸檬茶〉,咁無厘頭都竟然俾一位補習老師估中,有考生投訴,懷疑有內鬼。

其實個老師估既係〈冷檸茶〉,呢度有得睇原文

我一睇呢單新聞,即刻覺得考試局好醒,特登整條超無厘頭題目做餌,引大魚上釣。另外,有考生投訴唔公平,因為有人背左篇文,實高分,其實講呢句說話個位考生真係勁低能。首先,作文唔同其他考試,無標準答案,照背補習老師個篇都唔一定高分,因為補習老師唔一定作得好。第二,件事咁揚,如果我就係照背個位人兄,一定驚到訓唔著,因為實俾人捉抄文,隨時紅牌出場,無分取消資格。

重有,而家既新聞報導真係唔全面,我其實好想知呢位補習老師到底估左幾多條題目,同埋佢估左咩,如果佢除左冷檸茶,仲估左冷檸水、冷檸啡、冷檸七、冷檸賓,咁我就會信佢係清白,可惜呢類消息並無報導。

沒有留言: