2007年5月1日星期二

是日勞動節,雖然平日番工都係坐係度居多,無咩勞動,但係都可以休息唔駛番工,同左獎門人去南丫島。

十一點幾去到碼頭,嘩,勁多人,排哂長龍,南丫島呢個香港最後既樂士都就快俾好似我呢類咁既遊客破壞。

落船後,第一時間去搵食,入得南丫島,當然要去書蟲食番餐。作為一個以書及素食為賣點的餐廳,書蟲的食物份量及質素都絕對是一流,服務及氣氛都十分良好,雖然有點貴,但絕對超值。

我和獎門人食了一客pizza和一份pancake,pancake內包了很多蔬菜,勁好味,pizza用了自家番茄及"a lots of"芝士,超正。

食飽,心滿意足。行了一陣街,就向洪聖爺灣進發,經過見到Shelly Cake Express搬左,位置更加方便,決定回程時食。去到沙灘,行左陣,又坐左陣,參觀完那個有機農場便回頭了。

去到Shelly Cake Express,點了一件芒果芝士蛋糕和一件曲奇芝士蛋糕,侍應﹝可能佢就係Shelly﹞勁好服務,介紹得好清楚,連食邊件餅先都講教埋,真係勁禮貼。芒果芝士蛋糕味道清甜,和獎門人造的差不多,曲奇芝士蛋糕都好好味,食完兩條友飽到震,係碼頭附近個公園坐左一輪,講下理想,之後就番香港了。

落船後又坐船去尖沙咀,因為星光行間商務就快搬,所以去參觀下呢間被評為香港最佳既書店。去到見到有好多特價書,我地都買左兩本,加埋第六期既《字花》,丫,我連第四期都未睇完呀。

係我地行緊書店既時候,獎門人醒起,我們在書蟲結帳時,竟然找少了一百蚊,真係勁無奈,雖然明知無補於事,但兩個人都是唔開心了一輪。

晚上番荃灣和獎門人家人食飯。

沒有留言: