2007年12月24日星期一

昨天下午出外會合獎門人和她的朋友(Miss S&F & Mr. M),原本諗住去ELEMENT溜冰,點知勁貴,放棄。放左去尖沙咀搵戲院睇《破事兒》,點知一係無上,一係時間唔夾。搭船去灣仔,再行去銅鑼灣。

天陰陰的一天。

五條友係咁行,係咁食,好似去左旅行咁。原本M想買Jenny曲奇,點知無開,無得食,諗起就想食。之後去左"again" b,層層疊無貨。睇傢私,主要係混吉。晚餐去左小男孩,食物水準真係唔錯,食完坐左好耐傾計,坐到間餐廳暗燈。話時話,呢間餐廳都幾有靈異氣氛,如果係七月係呢度講鬼故都咪話唔驚。

今日獎門人早放,一起回家做勞作。我地既藝術品差唔多完成左一半la。

昨天Miss S話我多界,唔夠我鬥。呢番說話當然令我飄飄然,但亦令我反思了一下自己。

黃子華係最近期呢次棟篤笑講,佢從來都未放棄過去追每一個潮流,縱使唔明,但係都要追。我搭車和等車既時候(我有時會覺得自己既人生,做得最多既就係等車),反覆咁諗呢番說話,差點被感動到喊。

從懂性以來,我咪又係好努力咁去追每一個潮流,每一個潮流都改變了我一點,我既個性便是從這種極濫既搶知識方法所建立的。就好似一本書,由一點一劃在白紙上寫成的。

回想過去,Brit Pop年代,我唔係自誇,我到而家,都可以係三句歌詞內,認得出Radiohead、Suede、Verve、Pulp、Blur、Travis等樂隊既歌。裏原宿年代,唔好講笑,雖然當時我從末去過日本,甚至一件裏原宿系既產品都無,但係我絕對認得大部份當時Bape、Undercover、NEIGHBOURHOOD既衫,亦可以好似背書咁講起藤原浩和Nigo和高橋盾等人既關係。波鞋年代,比較令我自豪既係,雖然我唔買nike鞋,但係我識得分Dunk Low Pro和AF1。例子多不勝數,講廿年都講唔完。

人生既小節,就好似係喜瑪拉雅山山頂打個哈次,會造成太平洋一個龍卷風一樣,事態發展永遠都係咁出人意表。

追一些潮流,事後竟然令我愛上了讀村上春樹、卡夫卡、劉以鬯既書,睇張五常、林行止既經濟分析,唔好問我點解,我都唔知。可能只係因為我特別鍾意睇書,講到睇書,詹宏志、梁文道甚至劉德華都係我偶像,我信人唔睇書,真係會死呢番說話,所以曾揚言以後唔睇書既張五常都係我偶像。

如果硬要我認屬於邊一個界別,我會自認為電影界,雖然我重係一個小學生。

如果可以,我希望我既人生到目前為止都只係前言。

沒有留言: