2006年6月7日星期三

今日出成績,原本都唔記得左,起左身成粒鐘先醒起。一上網,vincent 和 lee hang 已經立即問我咩成績。勁緊張,個網又出得慢。個成績很好,合乎最理想的成績。之後獎門人都睇左成績,都係很好。我地兩個都勁開心,雖然唔係 A+,但得到既已經係我地希望既最好。

中午和 mother 食完死仔面就番學,mother 話我煮得好味,識貨。番學校拎信,比原定既時間早有得拎,之後番 lab 勁 hea。

三點多便去到奧運,今日簽約。勁驚,人事部話我封信唔得,要等到七月先可以開工,其實我都無咩所謂既,不過佢問左一輪之後,又話可以第日補番。

之後番屋企,執行李。聽日出發去北京。朝早機,要六點十五分去到機場,都咪話唔驚。

沒有留言: